StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Seriemaraton

Frureinhold.se / 10 December, 2009 - 10:30 / Vardagen

Nu skall jag kolla på två avsnitt utav gossip girl, hann inte förra veckan så det får bli en lugn morgon framför tv :) Vid 12 skall jag klippa mig :) mitt hår har verkligen växt som ogräs, undra om jag skall klippa det lite anorlunda idag ?? får se om det blir en favorit i repris :) Har en grym frisör (dock inte som johanna ;) ) men hon är kanon.



Jag skall också ut och rida sen, igår blev det longering eftersom jag slutade så sent, och hon var så himla duktig. Hon lyssnade på minsta lilla och när vi gjorde vändningar räckte det med stop och sen vänd, är det inte det fantastiskt hur duktig hon är vid den ringa ålder?? Hon fick också ett nytt täcke utav anna igår som passade kanon :) lilla innetäcke.




Postat av: Anonym

hur blev håret?

2009-12-10 @ 19:48:42
Postat av: TotalPink- J

Det blev bra :) skall ta kort så fort jag hinner :)

2009-12-10 @ 20:21:31
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: