StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Onsdag och snart helg :D

Frureinhold.se / 02 December, 2009 - 16:35 / Vardagen

Nu har jag kommit hem från de olika jobben, började dagen ute i fiskebäckskil med lite målning och spackling :) Sen var det snabbt hem, greja med Macy byta om och fräscha upp mig lite för att åka till dagiset och jobba 3 timmar på bebis avdelning :p Allt har gått bra, men jag är trött och snart måste jag ner till stallet och fixa med allt där. Men som tur är har jag ju robin som alltid häjlper mig med det jag inte hinner/orkar. Imorgon skall jag till ett nytt dagis :p Kul när man får in fötter lite här och där :p

Nu måste jag röra på mig, vi hörs sen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: