StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

mitt pepparkakshus :(

Frureinhold.se / 08 December, 2009 - 19:26 / Vardagen

Det höll i ett dygn vårat lilla hus :( idag när jag var hemma på lunchen var allt frid och fröjd, men så kom katten in och jag åkte till jobbet igen. Men så när robin kom hem vid 5 hade vi inget hus mera :( då hade katten och hunden käkat upp nästan hela huset. Men men det är väl bara att göra ett nytt och ställa det på ett ställe där inte djuren kommer åt :)


Svårt att bli arg på dom ögonstenarna :D

Det gick bra på jobbet idag, dock har vi fått en liten släng av magsjuka så det blir till att vara extra renlig och massor med handsprit :) hålla tummarna att man klarar sig :) Skall jobba imorgon med fast på den lilla avdelningen :) kul med lite omväxkling :)

Nu är det hockey och luleå har öppnat starkt och det är bara att hoppas att frölunda skärper till sig och gör bra ifrån sig. Jag skall också fixa lite gröt :) det är alltid gott med tomtegröt, kanel och socker :D






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: