StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

mellandagsrea here we come !!

Frureinhold.se / 25 December, 2009 - 15:15 / Vardagen

Hoppas att alla har haft en bra julafton och välkomen in i mellandagsreans kaos. Jag ser väl sådär fram emot vad som komma skall, imorgon skall jag och robin in och köpa en tv till sovrummet :) det skall verkligen bli kanon skoj :) gött att ha ngt i sovrummet när man är trött och hängig, bara att kura ner sig. Dock skall jag inte shoppa ngr kläder imorgon (A) men man vet ju aldrig, dock måste jag spara till fjällen och till nääs fabriker, det blir många utgifter denna månad :/ men så är det när man vill ligga på topp ;)

Vad händer idag ?? planen var väl att hitta på ngt, gå ut på krogen etc, men det är fan snö kaos ute och jag känner mig inte överdrivet motiverad. Får bli till att hitta på ngt annat, men vad vet jag inte än :)

Vad skall mina söta läsare göra idag ??




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: