StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

julstämmning :)

Frureinhold.se / 14 December, 2009 - 21:07 / Vardagen

Nu kan jag inte vänta mera !!



Nu är även granen innan :D ni får säga vad ni vill men jag kan inte vänta mera. Sen får ni ursäkta bilderna, de ser lite konstigt ut, granen är tusen grr finare än på bilden. Vi får hoppas att tomten kommer med en systemkamera så att jag kan få ta lite vackra kort :D




Postat av: tindra

Jag älskar eran gran, den är jättefin. Och jag älskar den bilden när Macy ligger vid granen. Jag önskar mej en bild på Macy i julklapp som jag kan ha på mitt rum bredvid Molly.



Om jag får så kanske jag kan rida på en häst nästa gång jag kommer till er, det skulle jag gärna vilja.



Puss & Kram

tindra

2009-12-15 @ 08:28:58
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: