StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Grattis Jessica och Jennifer :) 35 respektive 21 :)

Frureinhold.se / 07 December, 2009 - 09:39 / Vardagen

Ja nu är det dags att fylla år igen :) Ni som känner mig vet ju att jag och min syster fyller på samma dag :) Men att hon är 14 år äldre än mig :) Men iallafall idag är det våran dag och den är redan perfekt :) (haha det låter som om det inte kan ske ngt dåligt i mitt liv, men tro mig det kan det) Robin har gjort tomtegröt och kaffe till frukost, jag fick ett par skit snygga skidbyxor, cerise rosa :D Och sen fick jag ju allt som vi köpte på resan, det var lite som, välj vad du vill ha i present :p Rätt skoj det med faktist :) men alltid kul med överaskingar också :) Utav mamma och pappa fick jag igår en plattång som också krullar, kanon bra, skall testa den senare. Jag har också fått en tidig present i form utav ett matsalsbord ifrån chilli :)

Om en stund skall jag ner till stallet och gosa massor med satina, var nere en sväng igår och hon pussade oc snosade hur mkt som helst. Sen mitt på dagen skall vi till min syster och ge henne hennes present :p och gosa med barnen som vi inte träffat på hundra år :)





Skidbyxorna får jag lägga in sen för dóm fanns inte med på internet :) Nu skall jag ta på mig och gå ner i stallet :)



Postat av: Pernilla

Grattis på födelsedagen! Kul att du å din syrra fyller på samma dag, det är inte allt för vanligt! Min mamma och lillsyrra fyller på samma dag de med, de firade 50+20 förra året :D



2009-12-07 @ 16:19:23
URL: http://vanillab.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: