StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

fjärde advent och solen lyser på snön :)

Frureinhold.se / 20 December, 2009 - 10:03 / Shopping

Jag tjatar mkt om snö, men är inte det så konstigt :p Jag älskar snö... Tycker det är så mysigt med vitt på marken och speciellt nu när det börjar närma sig jul. Jag är klar med alla klappar och jag är nöjd med resultatet :) Vad har mina läsare köpt? är ni klara ?? Vi var ju hemma hos mamma och pappa igår och där låg massa med fina klappar :D Längtar till julafton :) först skall vi ätas frukost tillsammans med robins familj, öppna lite julklappar och mysa :) Sen efter det skall vi till mina föräldrar och där blir vi kvar tills juldagen :) det blir dock inte så många klappar iår, vi fick ju en sälen resa v 2 istället :) Vilket jag verkligen ser fram emot :)

Idag skall vi snart åka in till torp och shoppa lite : ) jag tror jag lider av ett gravt shopping behov, men det är ju så himla kul att shoppa :) Skall kolla efter lite toppar och en tjock polo tröjja. Sen skall robin köpa plast till motorcykeln och lite färg för nu skall det lackas :) skall även göra en kalikatyr utav loggan som skall pryda tanken på båda sidor. glömde nästan att jag skall köpa strumpbyxor och ögonfransar också :D







Nu blir det frukost







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: