StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

datorexpert :D

Frureinhold.se / 19 December, 2009 - 14:23 / Vardagen

Nu sitter jag med min gamla dator i famnen hemma hos mina föräldrar :) Den har inte varir igång på typ ett år så den behövde en rejäl omgång. Men nu skall den vara på g igen och vi får väl se om inlägget blir publiserat :) Idag skall vi göra marsipan grisar tillsammans med min mamma o pappa och jessicas familj :) mysigt värre, dock var robin tvungen att åka till skene för att hjälpa ngn med elen i huset. Tråkigt att bli väkt kl 8.30 på en lördag, men snäll som han är åkte han dit ner efter att han släppt av mig i lödöse :)

lite härlga kort som jag tog på vägen =)





















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: