StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

vaken?? snuff snuff

Frureinhold.se / 14 Augusti, 2009 - 06:34 / Vardagen

Ah så var man vaken, men jag skall säga en sak, Macy har varit jätte duktig inatt med inte en droppe kiss på golvet. Jag vaknade vid 1 första gången och då var hon lite orolig över vart hon var osv. så vi tog en snabb tripp ut så hon fick kissat. Efter det sten somnade jag med ngr små tillvakningar när hon rörde på sig. Vid 5 började hon morra åt sin spegelbild och då var jag för trött för att somna om och vi gick ut igen för att kissa och bajsa :) Men jag är som sagt jätte stolt över henne :) Inatt sov vi även alla tillsammans i samma rum, Jag och Robin i sängen, macy i sin säng och duchess på fönsterbrädan där det var svalt och gott med öppet fönster :)  Just nu springer Robin runt i lägenheten med Macy tätt efter, gäsp, det blir till att sova middag sen tror jag :) Jag skall även in till mamma sen och visa lilla bebisen och byta bil.

Idag är det allafall fredag vilket innebär FREDAGS MYYYYS så himla gott med massa godis och myys :D bästa dagen ever, helgen kommer vi att spendera i uddevalla och en sväng till lödöse.


xoxo

Postat av: Mizztang

hon är hur underbar som helst, var och hälsade på mamma på jobbet och alla hennes kollegor dog av söthet, sen kunde de inte förstå hur lugnt och sansad hon var :p dock kissade hon på deras matta :D Håller dig uppdaterad :)

2009-08-14 @ 10:05:46
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: