StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

tingeling, I need you

Frureinhold.se / 27 Augusti, 2009 - 12:17 / Vardagen

ja kan den lilla söta tingeling komma och ge mig en hand?? Jag har så sjukt ont i ryggen blää, och att då packa och packa och packa gör att man nästan dör haha. Nä okej jag kommer inte att dö, men det är smärtsamt och man blir så trött. hon skulle kunna komma och vifta med sitt trollspö och fixa allt :D yeeeejj ! just nu är det 8 lådor och snart 9, skall tömma kökskåpen ifrån tallrikar och glas, alla annat är näst intill rensat, man inser inte hur mkt man har innan man börjar packa..

         

var ute med macy förut och hon skulle kolla på fontänen innan vi gick in, hon envisades och kollade med söta små ögon. Så vi gick dit, hon var helt farsinerad utav allt vatten som skvätte så hon hoppade upp på kanten och började springa runt, runt och tillslut, ''råkade'' hon ramla i, haha vilken lycka för henne, hon plaska som tusan men jag tog upp henne med en gång. Tyckte det var dumt att bada när hon är så liten, men som hennes uppfödare sa; hennes mamma är galen i vatten och jo tack macy är likadan :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: