StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

svininfluensan

Frureinhold.se / 03 Augusti, 2009 - 10:03 / Vardagen

Det hade ju varit pricken över iet om jag åker på den dumma  influensan, nu har jag haft ont i halsen och helt matt i 4 dagar och det har inte gått över. Jag sitter just nu i kö till sjukvårdsrådgivningen för att fråga om jag måste gå till vårdcentralen eller om jag skall vänta ut det lite till. Jag är rätt trött på det redan och hade gärna träffat mamma och pappa idag i stan, men icke, jag får ligga i soffan, tycka synd om mig själv och dricka the. kul att jag var köplats nr 23, är visst fler än jag som är sjuka, tänk då till hösten när man skall vaccinera sig på svininfluensan, dom lär bli ner ringda.

Men återgå till något mycket roligare, nu är det 10 dagar tills vi skall hämta Macy :) tiden har gått så himla fort och det skall bli riktigt kul. Mycket jobb i början med rumsrenhet, men jag tror att det kommer gå kanon. Det gäller att man är noga med att gå ut ofta och mycket beröm när hon gör ngt riktigt bra. Både jag och Robin har haft hund sedan innan så det känns bra att man har varit med om detta förr. Man lär sig också jätte mycket genom att kolla på hundcoacherna och mannen som kan tala med hundar. Dom är helt fantastiska och genom att studera deras sätt att hantera olika situationer lär man sig hur man kan gå till väga.

Idag OM jag mår bättre skall jag och robin åka till Ikea och kolla ut köksluckor till vårat nya kök i uddevalla, vi var där igår och fick  lite inspiration till hur vi skall göra.Bla, riva ut ett sovrum i vardagsrummet, höjja upp golvet där rummet varit och göra en mys hörna. Sen köpa två as sköna ligg soffor till våran bio hörna haha ahh ni hör ju själva vart detta är på väg :) Dock får ni vänta med bilder etc, när allt är klart blir det en rundvandring på min blogg :) Vi kollar också på ny säng, satt på hästens hemsida igår och jag måste bara ha en rund säng :D 245 i diametern och helt fantastisk!!

Får se om det blir denna eller någon annan, men vi bestämde oss för att lägga lite extra på nästa säng vi köper så vi får sova riktigt gott :) sängen vi har nu är ngt år gamal så det är inget fel på den och den är jätte go :p men lyx är lyx, det går inte att säga ngt emot :)

vila nu

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: