StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

skönhetstips nu inför helgen

Frureinhold.se / 14 Augusti, 2009 - 13:27 / Vardagen

Det råder kulturkalas i stan och som många vet blir det mycket fest, det går hand i hand med WoW. Men hur orkar man göra ngt dagen efter ?? man känner sig sleten, ansiktet hänger nere i armhålerna och man vill helst dra täcket över huvudet. Men tänk steget före nu, tänk om det är sol imorgon?? Litet tips som jag brukar göra ''dagen efter'' Först och främst dricker jag ett stort glas vatten när jag kommit hem. Direkt när jag vaknar på morgonen tar jag fram min ansiktsmask från mary kay, smetar ut den kalla massan i ansiktet, bara det gör att man blir mkt piggare. Sen för att få bort ringar och påsar under ögonen tar jag mary kays eye shooting gel och applicerar under ögonen. Vänta en kvart upp till en halvtimma och skölj sedan av. Jag lovar att du kommer känna dig mkt piggare, ta gärna en dusch och sen på¨med lite gel igen. Underbart och man är fit for fight igen. ;)



perfekt !!

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: