StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Sjuk igen?

Frureinhold.se / 16 Augusti, 2009 - 09:12 / Vardagen

Ja det är frågan, jag har börjat få lite svi i halsen och jag blir galen om jag blir sjuk igen. Har precis tryckt i mig pepparmint the blandat med grönt the, mumsigt och jag överlåter läkningsprocessen till de. Håll tummarna att jag klarar mig ifrån det. Idag skall vi till lödöse hela dagen, mamma blev som sagt helt såld på macy och ville väldigt gärna se henne i helgen :p Så bilen får ta oss dit upp, vi skall även till mormor och morfar för att visa upp våran lilla bus tjej, morfar var som alla oss andra helt förstörda när molly dog och ville nog mest köpa en ny direkt. Men som 90 åring är det svårt att ta hand om en liten valp. Jag tror att han kommer tycka om Macy och busa gärnet. :)

På tal om hund, inatt sov jag som en stock, men en som hade det tufft var Robin :p haha kl 1 var han uppe och kissa/bajsa macy. Men bara en kort stund efter att han somnat om hoppade duchess på macy för att busa och då var det fullt ös igen :p Stackars skrutten som fått aggera vakt hela natten medans jag sov som en stock :p

skriver mera senare, måste fixa klart allt innan vi skall åka

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: