StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

serier som man måste ha sett, minst en gång ;)

Frureinhold.se / 04 Augusti, 2009 - 11:03 / Vardagen

Dessa är serierna som jag kollade på varje vecka, sen förekom det självklart ngr strö serier, ex mac gyver, arkiv x  etc. Även reallity serier har jag följt genom mina 20 år i livet, såsom bigbrother, robinsson, top model mm.



Skilda världar, ett måste när man var liten :)



varje torsdag kollade jag på rederiet :)


Min idol i nya tider :)


förhäxad :)


The OC.



one tree hill I LOVE !!!



desperat housewifes



prison break


the hills



greys anatomy



gossip girl


privileged (nyaste serien för mig)

Jag har säkert missat ngn men just nu står det helt still :) Jag älskar i allafall serier och även om många serier liknar varandra har de alla en egen nich  :)

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: