StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

mer leksaker :D

Frureinhold.se / 24 Augusti, 2009 - 20:09 / Vardagen

Jag vill inte ens tänka hur jag kommer att vara när jag får barn, med tanke på leksaker och prylar jag lägger på mina djur :) Idag när jag, mamma och pappa var på tippen i lilla edet finns det en djuraffär, jag shoppade ben, 2 leksaker och lyxig kattmat till duchess :) Dom är så värt det, mina vackra djur. Anledningen till att vi var på tippen var för att vi har rivit halva taket hos mormor och morfar, dock har jag inte gjort jätte mkt men jag hjälpte till med att lasta av lite :) Macy trivs som fisken i vattnet på landet vilket är kanon skönt eftersom vi flyttar till helgen :) Och en sak till för er hundlovers, hon har inte bajsat inne en enda gång :D riktigt duktigt, visst hon har kissat i genomsnitt 1 gång per dag, men sånt är lätt hänt, hon skäms som tusan när det händer vilket är dunder sött :)



Världens vakraste hund och se bara  de underbara ögonen !!!



Postat av: malin

söt hund:)

2009-08-26 @ 21:59:55
URL: http://www.metrobloggen.se/malinL
Postat av: TotalPink- J

tack :) ah hon är bra söt ! :)

2009-08-26 @ 22:02:54
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: