StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

marstrand

Frureinhold.se / 07 Augusti, 2009 - 20:24 / Vardagen

Nu har vi precis kommit hem från marstrand, och det har minst sagt varit en helt underbar eftermiddag, vi skulle ha stannat till solnedgången, men både jag och baby har damp :P Lägger upp kort och dom får tala för sig själva :) Vi åt iallafall mycket god mat på lasse maja och tog en tur längs kajen, jag köpte mig en as frän tröja som det står rock and roll soul på :) Och sen köpte vi två skit snygga toa skyltar i fiskebod stuk :)



massa kort :) men det har varit helt underbart och jag är så lycklig över att få leva mitt liv :D Jag är riktigt bortskämd :D ;)

xoxo


Postat av: Anonym

är du med barn??

2009-08-07 @ 21:05:26
Postat av: Mizztang

nej det är jag inte, men jag kan hålla med om att det ser lite så ut med den klänningen :)men inga bebisar förutom Macy och Duchess

2009-08-07 @ 21:45:41
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: