StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

halsfluss och lindrig öroninflamation

Frureinhold.se / 03 Augusti, 2009 - 13:40 / Vardagen

Ah så var man hemkommen från vårdcentralen, efter två timmars väntetid fick jag beskedet att jag hade halsfluss och en lindrig öroninflamation, kul kul kul (not) undra om det inte kunde hittat ngt mer när det ändå var igång. Det var verkligen segt att sitta i väntrummet bland alla sjuka människor, men jag fann en varelse som jag hade merlidande  för. I de flesta vårdcentraler finns det ett akvarium och i våran vårdcentral fanns det en fisk som höll på att dö. Den simmade upp och ner på och in i glasväggen och de andra fiskarna åt på den :( den såg verkligen inte nöjd ut med tillvaron, den behövde verkligen medicinsk hjälp :P Men som sagt, nu har jag fått medicin och jag hoppas att det blir bättre snart. Efter doktorn gick jag ner till apoteket som låg i samma hus hämta min penicilin och åkte till affären. Där köpte jag tre smaker varma koppen, nypon soppa och ngr middagar framöver, idag blir det ärtsoppa :D mumisgt.. Nä nu skall jag äta mina smörgåsar, dricka varma koppen och nyponsoppa :)

xoxo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: