StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 17 Augusti, 2009 - 08:45 / Vardagen

Buuhuu vädret är tråkigt, vaknade precis och tog en lite promenad med Macy, inget kiss i natt heller, känns om ett himla tjat om kiss och bajs. Men det är viktigt med rumsrenhet och desto snabbare hon blir rumsren desto bättre är det :) och hittils gör hon jätte bra ifrån sig.

Idag blir det inte mkt på tapeten, skall dock kolla runt lite på tapeter :D har börjat planera vilka färger jag vill ha i huset och hur allt skall matcha och gå ihop :) Vi har ju bestämt att det skall vara sjöbods stuk så vi har börjat köpa attiraljer, vi har även en affär uppe vid redbergsplatsen som vi skall besöka senare med massa fina dekorativa saker :p Jag vill också ha en sån dunder stor segelbåt på vår skänk :D åh jag vill flytta nu, det kommer bli sååå fint.



Vi kommer att blanda gamalt med nytt vilke jag anser är en bra idé, vi har även en antik affär nära där vi bor, så där blir det mkt shopping :)

Skriver mer senare med mer inspiration :) www.skonahem.se är en kanon sida om man vill ha lite inspiration.

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: