StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

flyttfeber

Frureinhold.se / 28 Augusti, 2009 - 10:07 / Vardagen

Ah istället för resfeber denna gången så har jag flyttfeber... varje gång innan jag skall resa ngn stans bryter jag nästan ihop av psykisk påfrestning. Jag vill att allt skall vara så prefekt och allt måste vara planerat in i minsta detalj, ni förstår ju själva hur trött kroppen blir på det. Så inatt vaknade jag vid 3, jag var yr, mådde illa, svettades och var helt blek i ansiktet. Min kropp var helt död, jag bara låg där och tyckte synd om mig själv och fattade inte hur jag som 20 år gammal tröttar ut mig själv på det här sättet, frustrerande. Och idag som jag skall börja på mitt nya jobb, inte så skoj att komma helt slut. Men åter till inatt, min söta pojkvän vaknade av att han var törstig och så fråga han mig varför jag var vaken, jag puttra fram att jag mådde dåligt och var stressad, vet ni vad han gjort då ``??? han tog fram min arm och kirla på den tills min puls var nere på normal, sen kramade han mig så jag tillslut somnade och sov ända fram tills nu :D Ni förstår ju sjävla vilken ängel han är :)



Nu skall jag in i duschen, skall uppdatera senare m en jag kommer ha väldigt mkt denna helgen,  så kika i arkiven efter saker ni missat så hörs vi :)

xoxo.gif image by sobelaura



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: