StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Sol igen, äntligen !

Frureinhold.se / 23 April, 2009 - 16:59 / Vardagen

så har solen hittat tillbaka och jag är så lycklig :) Men nog om solen, det är torsdag idag och detta innebär 1 dag kvar innan helg :D Min helg kommer vara helt full med roliga saker att hitta på :) Imon är det ganska lugnt, mysa äta räkor och vin. Men på lördag skall jag först på morgonen åka och rida dante (annas häst) sen hem och duscha göra sig iordning och åka till thn för bikedagarna :) skall bli jätte skoj och se på lite nya cyklar och inspiration :) På kvällen blir det nog lugnt, massa mys men inget annat planerat :) Sedan på söndag skall vi på mc dagarna på säve, det skall också bli skoj :) Ja som sagt det är en spännande helg och jag längtar :)

Vad har hänt idag? Hmm jo självklart då min praktik. Men jag har också studerat mina kommentarer på min blogg, alltid lika skoj att läsa igenom dom, i allafall de som står nu nyligen. Så kul att se hur olika människor orkar lägga ner tid på att skriva samma sak gång på gång. Visst, kjag kan ibland tänka hur fan jag orkar skriva blogg varje dag, men på nott sätt är det skönt att skrivit av sig lite.

Nä nu skall jag borsta duschess och städa lite, baby är på väg hem så väntar in honom innan vi skall ut och åka :)

ha en bra dag

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: