StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

promenad

Frureinhold.se / 28 April, 2009 - 21:18 / Vardagen

Ja promenad är nog dagens ord, började morgondagen med att gå till tåget, hur skön promenad som helst. Trots att kl var 8 på morgonen kunde man gå i tröjja, helt underbart. Jag hade en lugn dag i skolan, tre lektioner och inget allvarligt :) efter skolan tog jag en promenad ner till stenungsund, det var också dunder mysigt :) mellan husen och solen låg emot ansiktet. Gcik runt lite i affärerna och fick köpt en present till hugo :D Robin kom dock och hämtade mej ganska tidigt och vi åkte hem till stan igen :) Men inte direkt hem, vi skulle först hämta våra tröjjor hos pappa och sen ut till biltema :) Där investerade vi i ett täcke till motorcykeln och fotpinnar till depåstället :) Men efter alla dessa rutter åkte vi hem och la kött i mariand och lax i folie, tillsammans med vitlök och lime :D Efter middagen myste vi en stund innan det var dags att åka en sväng med hojjen :) Idag åkte vi till tomas (robins bror ) tjöta lite, dock blev det en kort visit och vi är nu hemma. Båda två döds trötta :p Men jag slapp hänga upp tvätt, eftersom jag precis målat naglarna går ju inte det :p Så sötnosen fixade det, hällde upp ett glas vin och nu skall jag få glass.

ha en bra kväll

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: