StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

ny dag nya möjligheter

Frureinhold.se / 04 April, 2009 - 09:13 / Vardagen

Idag är det lördag och har mycket att se fram emot. Precis nu åker robin med hojjen till mamma och pappa, han skall nämnligen åka med pappa till mariestad för att hämta en båtmotor. Jag skall å andra sidan bli hämtad utav min bror om en stund och så skall jag och hans tjej åka och rida. Ser verkligen fram emot att komme upp på hästryggen igen :) Men vad händer ikväll? Jo då skall jag Robin, kalle och annika på den nya fast and furious :) längtar som en tok och jag är nästan övertygad om att den kommer att vara as bra :D Vi skall nog försöka att ta en god middag innan också men vi får se vad vi hinner med, kan ju ta det efteråt också.

Igår hämtade vi hem motorcykeln, hur mysigt som helst, dock är det fortfarande för kallt att åka för långt, men småturer är aldrig fel :D man känner sig så fri på hojjen. Jag förstår varför Robin älskar det så mycke som han gör.

nä nu skall jag ta och göra en kopp kaffe och mysa innan Joakim kommer !

xoxo

Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Anmäl den gärna till Veckans Blogg :)

2009-04-04 @ 11:37:34
URL: http://www.arntyochmirry.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: