StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

utmanad

Frureinhold.se / 30 Oktober, 2008 - 12:58 /


Idag har jag inte gjort så mycket, började med skola och exminination. Jag fick godkänt wiihoo :p inte svårt direkt, blev dock en ganska stor diskussion, ibland blir jag så trött på min grupp. Nu är jag väl hemma och älsklinge lagade mat så jag la mig i soffan och kollade på one tree hill, inne på säsong 4 nu :D ååhh det är så bra. ska fortsätta kolla om en liten stund, men först ska jag pussa på dreas peas :)

planer för halloween är dessa, först ska Diana och emelie till mig och förfesta. sen ska andreas köra upp oss till studentkåren och där blir det halloween fest för hela slanten :D ska bli jätte kul, synd elisabeth att du ska greja med din lägenhet :( men vi får ta det en annan gång !!!

nä ha en bra kväll och missa inte attt frölunda indians spelar ikväll, mycket viktigt, hockey = life !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: