StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sunny day !!! 10 min och 400 :- ?? :S

Frureinhold.se / 28 Oktober, 2008 - 19:48 /

Jennifer.tang.marykay.se - gå in och kolla, finns något för alla !!

så var det äntligen sol idag :D det var behövligt efter dagar av regn, blåst ahh ni vet nog hur det har varit. Idag har jag inte gjort så mycket, eller ah beror la på hur man ser det, men i morse ringde klockan halv 8 och dags att lämna den varma goa sängen. duscha, kolla in lite serier som kommit ut och sen åka till vårdcentralen. det var dags för den årliga gluten kontrollen, får hoppas på att det ser bra ut. efter det åkte jag hem och kolla in ännu mer serier. Sen kom marlene hit drack en skvätt kaffe och tjötade. Vid lunch åkte jag till syter yster och hennes söta små bebisar:p efter besöket var det dags för den näst dyraste utgiften idag, för 10 min hos sockander blev man 400 :- fattigare, men en sak ska man ha i bakhuvudet, han är magisk sååå värd 400 :- men det suger i plånboken att gå dit 2 ggr i veckan. Men efter sockander strosa jag runt lite i affärerna som ligger på västra gatan och som vanligt hittade jag ngt jag ville ha :D köpte en julklapp till andreas och ett par replay jeans, så sjukt snygga :D sen hittade jag en klänning på MQ som andreas ska köpa till mig :D snällaste pojkvännen :D köper allt jag vill ha :p ;) jag måste berömma mig själv :D jag har nästan köpt alla mina julklappar, inte illa när det bara är oktober snart november :D men om man är ute i tid kan man lägga all lön i november på andreas. nä nu får det bli go kvällsmat, har bakat bröd :D och vad är godare med nybaktbröd och varm oboy ! jaja dags att gå dreas ska inte behöva göra allt själv

ciao !!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: