StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

good night sweetheart !

Frureinhold.se / 29 Oktober, 2008 - 19:49 /

så var klockan halv 8 och jag är trött haha. har spenderat kvällen framför datorn med underbara avsnitt av one tree hill, har börjat se om säsongen och ahhh det är så bra !

imon är det vfu eximination, ganska segt om jag får säga det själv, ska läsa igenom 4 st arbeten och utvärdera. Finns roligare saker att göra på torsdagar :p till exempel shoppa :D haha tänk om man hade haft obegränsat med pengar, fast undra om man hade varit lyckligare då ? om jag fick välja kärlek eller pengar väljer jag kärlek. sen får man se vad som är mycket pengar och inte, jag anser mej själv väldigt lyckligt lottad, en underbar sambo och blivande man, han har en bra inkomst vilket är = pengar till mej :D så egentligen har jag både och men ngr miljoner till hade inte skadat :D

nä nu får det vara nog för idag ! ciao !!

www.jennifer.tang.marykay.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: