StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon !

Frureinhold.se / 30 Oktober, 2008 - 08:17 /

www.Jennifer.tang.marykay.se

ännu en härlig morgon, svin kallt och ngr moln haha svårt att inte längta till thailand. Drömde om det inatt, ahh för er som ej varit där än, NI måste åka :D spara pengar för det är värt det !

Dagens schema är skola och eximination, sen hem och läsa en till bok på den nya kursen, skönt att få beta av ngr så det inte blir så mycket under kursens gång. Fick precis avisering att mina böcker var på väg, tror dock att jag inte får dom innan helgen :( men men får hänga med så gott jag kan.

ha en bra dag hörs i eftermiddag !

www.Jennifer.tang.marykay.se

Postat av: Camilla

åhh.. vill oxå åka till thailand, fuskigt ;) hihi.. hoppas allt är bra! kram

2008-10-30 @ 08:51:01
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Camilla

Du ha blivit utmanad! Kolla min blogg!!

2008-10-30 @ 10:53:34
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: