StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon, eller kanske mer god lunch !

Frureinhold.se / 31 Oktober, 2008 - 11:51 /

Skönt att få sova ut idag =) Ledig från fredag , lördag , söndag och måndag :P såå underbart. I allafall, gick upp för en stund sedan och ringde baby, han hade det bra och det blev inget längre samtal. när jag lagt på slog jag marikas nummer(andreas mamma) fick veta igår att hon har världens ryggskott, stackarn kommer knappt ur sängen. Så  jag ringde för att erbjuda henne hjälp hemma om hon behövde ngt, vi kom i allafall överens om att jag och andreas skulle komma till dom ikväll och äta pizza, och så ska hon få mina dunder piller så det onda försvinner. Haha jag har själv otroligt ont i min rygg så doktorn gav mig ngr tabletter som hon sa skulle hjälpa, men saken är den att de va så starka att jag spydde. Saken hör till att jag också har en väldigt känslig mage så den enda verktabletten jag kan äta är alvedon, och för er som äter verktabletter är dom inte så värst bra.
sen när jag lagt på tog jag fram dammsugaren för att göra det fint här hemma, min lilla bebis katt var lite dålig i magen så fick städa lite efter henne. sen så ska jag ha kompisar hemma imon så då är det bra om det är fint här hemma.

Och till sporten, frölunda vann igår med 3-1 mot luleå, det var en stökig match med 2 matchstraff. Frölunda är nu uppe i 22 p de laget som leder har 32 p så det är en bit upp, men det är väligt jämt hela vägen så det blir nog en spännande serie det här.

hörs senare ciao !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: