StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

bra att sammanfatta kvällen också :)

Frureinhold.se / 28 Oktober, 2008 - 19:46 /

Hmm efter att skolan typ var över i fredags runt 2 var det bara att åka hem och ta det lugnt, led av en sjuklig huvudvärk. så hem till soffan blev det och när min lilla skrutt kom hem åt vi revben och potatis sallad :D såå gott !! fredagen blev lugn allafall, checkade in idol och stensomnade. lördagen började tidigt, kl 9 ringde klockan dags att ta en dusch, vi hade planerat att åka till torp med andreas mamma och pappa så det var bara att pallra sig ur sängen. Jag handla dock inte så mycket, ett svart linne på carlings och ett par rosa mys skor :D såå fina, hitta dock en vit fin klänning på gina som jag ska köpa på torsdag :p om den sitter bra vill säga. I vilket fall, på kvällen ringde anna och fråga om jag skulle med ut :D och självklart ska jag det, så underbart att lära känna nya människor, anna är såå rolig även camilla och linda. I fucking love it !! vi drog i allafall till lipz, helt lyckad kväll som måste göras om flera gånger. söndag vaknade man som man förtjänade, trött seg och vaknade vid 7. så jävla störande när man vill sova ut så vaknar man kl 7. vet inte om man kan störa sig mer.. nä nu tror jag att jag fick med allt !

Ha en bra kväll !

 http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=16526



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: