StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

you are my best friend !

Frureinhold.se / 23 November, 2008 - 21:37 / Vardagen

vill bara tillängna några underbara ord till personer som finns i min närhet och som jag älskar och som älskar mig,

emelie gustafsson: gud ditt leende får mig att skratta och må hur bra som helst, ditt hjärta är nog det finaste som dunkat, efter allt du gått igenom och ändå är du stark och en fantastisk människa.

Elisabeth Svennerlind: beskrivs med 3 ord, fantastisk, förstående och axeln finns alltid där när man behöver den. Du är en fantastisk människa.

Diana Tannos: sötaste tjejen, kommer in med sina snygga skor, tar ingen skit från non och stöttar en i alla situationer. love you

Sofia Laitinen: min blonda söta lilla skruttan, trotts avståndet så finns du alltid, alltid alltid !! du förstår mig och du accepterar mig för den jag är.

Elein Alesjö: vänner för alltid !

Johanna Andersson: Syskon för alltid. love you !

Camilla och Anna: trotts att vi inte kännt varandra länge som är ni ändå hur söta som helst.

Vi hörs !

ciao !

Postat av: Camilla

gullig du är!! =)

2008-11-24 @ 07:59:27
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: