StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

utmanad !

Frureinhold.se / 08 November, 2008 - 14:11 /

Jag ha blivit utmanad av CAMILLA

Reglerna är följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
 * Låt dom veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras blogg.

 Saker om mig själv?
1. Jag är ganska lat (A)
 2. älskar att umgås med min sambo.
 3. älskar att gå runt naken :p
4. jag är expert på att spendera för mycket pengar
5. Att resa är så underbart, se världen och utforska nya ställen.
6. haha passande för sex ;)
7. slutligen finns det inte mycket som slår att umgås med underbara vänner =)

Utmanade: yessi1990 , Kenza , Kelly , charlotte perrelli



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: