StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

stjärnor på is !

Frureinhold.se / 08 November, 2008 - 22:36 /

Så har ännu en lödag gått förbi med stjärnor på is, själv tycker jag att de var sjukt duktiga idag =) för tillfället har isduellen precis gått, et stod mellan kicken och frölander, får se vem utav om som åker ut. Jag tycker att båda var jätte duktiga så det är svårt att förutspå !

Igår var det en månad tills jag fyller 20 år, helt sjukt att man har funnits på jorden i 20 hela år, nästan så att man börjar bli gammal ;) måste också lägga till att min underbara kusin ringde igår och undra om jag ville starta eget med henne, det är så att halv min släckt är gluten intoleranta ( allergisk mot mjöl) och vore det inte toppen att öppna ett kafé med bara glutenfritt. För er som inte vet är glutenfri mat som man köper gör äckligt, och det är en konst att få det riktigt gott, men efter snart 2 år av träning är jag riktigt duktig =) så vi ska nu börja planering av att öppna ett kafé, och som min farfars gamla kafé hette ska även vårat döpas till. Hör av er om ni blir sugna på provsmakning ;)
 * * *   * * * 


nu är jag så trött och fårr nog bli att nana snart, men vi hörs i morgon !

ciao ! 

Postat av: Jabre

Fan va nice med café, vad är det man får provsmaka? kakorna eller... ? :)

2008-11-08 @ 23:39:21


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: