StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

serie maraton :D

Frureinhold.se / 11 November, 2008 - 13:32 /

idag kom alla underbara serier ut, och med underbart menar jag såklart one tree hill, gossip girl och prison break :) För er som undrar följer jag det från USA vilket alla borde göra, för vem orkar vänta. Så lycklig att lukas och peyton är tillsammans och att brook snart har sin sötnos hos sig, och haley gjorde sitt första stora framträdande på väldigt länge :p åhh det är såå bra.

I allafall idag är det kiropraktor dax, 10 min och 400 kr fattigare, helt sjukt men jag har väldigt ont så jag hoppas att det hjälper =) sen imon ska jag på varmbadsträning, känns också skönt. Kan behöva lite träning ;) äter för mycket godis, men det är ju sååå gott.

Jag ska också fixa mina inbjudningskort idag till mitt kalas, så fina kommer dom att bli, så glöm inte att kika i brevlådan ;) fick precis reda på att andreas ska köpa present till mig idag :D ååh är såå nyfiken på vad jag ska få :D

nä vidare till korten, ha en trevlig dag !

ciao !

Postat av: Pdl

Gossip Girl är fruktansvärt stekigt :D one three hill är dock inte så ball. Rätt stekigt att vara kiropraktor och få 400kr för 10 min iofs.

2008-11-11 @ 20:11:28


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: