StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

move on

Frureinhold.se / 25 November, 2008 - 17:34 / Vardagen

Dags att gå vidare med mitt liv, det är tufft det är jobbigt men vad hade man väntat sig. Jag trivs i allafall med hur situationen ser och jag mår bra. Jag har världens bästa kompisar, aah älskar min klass asså all kärlek till er asså. Sen är det skönt att komma från lilla edet, det låter kanske elakt att säga att det inte var mitt hem, men det är bara sanningen.
1. sjukt mkt bullshit och falskhet
2. en jävla bonhåla
3. skatttabell 34 !!!!!!!!
4. inget för mig.

Idag har jag varit i skolan och haft seminarie, gick kanoers så jävla gött att bli något asså :D haha och en sak till tack johanna för din kommentar igår :D vi borde fan göra det asså, hade varit så perfekt ;) i alla fall efter skolan åkte jag hem handla och har nu lagat mat och ätit den :D

hockey ikväll ha en bra afton tills dess

ciao !

Postat av: Elisabeth

Du klarar allt gumman! puss på dig

2008-11-26 @ 12:03:11


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: