StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

julhandla

Frureinhold.se / 27 November, 2008 - 10:20 / Vardagen

Finns det något bättre än att gå inne i gbg och mysa sig fram bland all julbelysning? ahh I love it ! Idag ska jag och robin åka och kika lite inne i stan får se om vi hittar något, men bara att gå in på ett fik och dricka något varmt är ju hur underbart som helst.

Igår var jag och såg twilight, för er som inte sett den så gå direkt till bion, den var hur bra som helst :) Och till elisabeths kommentar, man måste vara stark, se det positiva i allt som händer, detsom vi prata om allt händer av en anledning. Det är så tankesättet får gå annars funkar det inte. Men gumman du är bra stark du med !!

December är en full speckad månad, först fyller jag år :D:D grattis till mig, sen så är det natt innebandy den 12 med klassen, aahh så sjukt kul, sen är det julafton och bara ngr dagar senare nyår :D och ett nytt år ! ett år med många nya erfarenheter och nyårslöften man aldrig håller ändå, så sätt ngt enkelt. Jag satte förra året att man ska ta vara på varandra, kan väl säga att det har gått igenom, rellativt i allafall.

nä nu ska jag börja måla ha en bra dag !


ciao !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: