StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

inte mkt att säga.

Frureinhold.se / 19 November, 2008 - 17:14 / Vardagen

Gått ngn dag sedan jag skrev och ska jag vara ärlig är jag helt tom i huvudet, hänt saker som gör att man är helt loss. Och camilla, vet låten är sjukt bra :D du ska få din inbjudan snart också :p har den här hemma :) De senaste dagarna har jag inte gjort så mycket, igår var jag först hos sjukgymnasten, sen bar det av i 200 kmh till kungälv för att passa tuva undertiden jessica var hos doktorn. Sen efter det åkte jag ner till stan en sväng, mysit där nu när det är jul snart ;)

Idag har det varit lugnt, försov mej 45 minuter i morse :D haha så stressad med halva täcket med sig till bussen kom jag precis i tid till skolan. Var där till 12 ngt sen handla jag en sjukt snygg klänning som jag ska nästa vecka på mustach konserten :D det syns inte men jag har också nätstrumpbyxor på mej :D as läckert ! lite rockigt :D


Nä inte mkt mer än såhär blir det, ha det så bra

ciao !

Postat av: Camilla

haha.. det hoppas jag.. nää skojar bara! =) Fan vilken snygg klänning, men är den röd eller rosa? fast rosa antar jag om det är du som ha köpt den! =) hihi.. kramis

2008-11-19 @ 23:52:59
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: