StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

ensam mamma söker

Frureinhold.se / 16 November, 2008 - 19:18 / Vardagen

Ikväll är det mer spännande än någonsin, mammorna har väldigt få pojkar kvar. Får se vem dom väljer, kommentera gärna vem ni tycker dom ska välja.

sen får ni gärna kommentera vilka tv serier ni tycker är det bästa på tv just nu, själv är jag såld på one tree hill, gossip girl, desperat housewifes och prison break :)

trevlig kväll

ciao !

Postat av: J

Jag har verkligen blivit en nörd. Eller det har nog snarare bott en liten nörd inom mig alltid. Med tanken på listan av serier jag tittar på. Förutom de serierna som du skrev kikar jag även på Private Practice, Heroes, Greys Anatomy och Two and a half men varje vecka :P Den du !

2008-11-19 @ 16:15:17
URL: http://jencie.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: