StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

en natt med valvaka och nu är det klart !

Frureinhold.se / 05 November, 2008 - 07:49 /

barak obama är nu USA:s nya presiden, det är ett historiskt ögonblick att det väljs fram en mörk ung man till att styra, han tar upp i sitt vinnartal en berättelse där en kvinna för 100 år sedan inte fick sin röst hörd, hon fick inte lov att rösta, en av anledningarna var att hon var kvinna och den andra för att hon var svart. På bara 100 år har det gått från att vara förbjudet för svarta att rösta till att ett folk röstar fram en svart människa till president, jag tycker det är otroligt. Vi får hoppas att han kan genomföra det han sagt och att han blir en bra president.

Och så godmorgon, idag vaknade jag utav en sveda i halsen :( började lite igår kväll men har kommit allt mer, såå typiskt, man blir trött, hängig och ständigt ont. fy fy fy, dock om jag fattat det rätt är vi lediga imon och på fredag så det är skönt. bara ligga hemma och läsa in all litteratur så det är klart. :p Var även inne på MQ igår och såg den mest snyggaste klänningen på länge :p prova den och den satt såå bra ;D så hag mms en bild till andreas så han får köpa den till mej :D toodoo :p nä nu har jag super brottom, skriver mer senare !

ciao !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: