StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

dagens fakta

Frureinhold.se / 24 November, 2008 - 07:54 / Vardagen

en sak som jag inte kan få ur mitt huvud och jag tänker skriva det en sista gång. För om jag ska vara uppriktig så bryr jag mig verkligen inte ett skit om händelsen. Men jag fick tillräckligt med information första gången man pratades vid eller ändras fakta under tiden som går? ah jag har faktist ingen aning och jag lägger detta bakom mej nu, har bättre saker för mig.

ps : joakim du har alltid rätt, så glad att jag har dig som bror, du fick mig att inse hur fel detta var. Och jessica du är världens bästa syster :D

nu ska jag åka till skolan

ciao !

Postat av: Sofialia

BABY! Jag älskar dig mest av allt.

& jag längtar efter att få krama om dej ;)

Du ska veta att du är såå stark!! PUSSPUSS

2008-11-24 @ 10:39:22


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: