StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

brr its cold in here !

Frureinhold.se / 17 November, 2008 - 15:42 / Vardagen

Idag har kylan kommit till oss igen, i morse när jag gick till bilen trodde jag vädergudarna skämtade med mig frös ju nästan fast i backen. Kom i allafall till bussen och till skolan, dock vaknade jag inatt och mådde gör illa och hade hjärtklappning. Dagen har sett lika dan ut, mår jätte illa och ingen matlust alls. :( synd om mig..

Idag har det bara varit skola till tre, nu är jag hemma och mina fina inbjudningskort hade kommit :D gick över till marlene och lämna ett :p sen ska jag till anna och lämna ett och leverera produkter Mary kay ® sen ska jag hem och bara slappa, är ledig imon, men inte lugnt för det, ska först till sjukgymnasten sen till jessica och sen joakim :D saknar mina syskon...

hörs senare

ciao !

Postat av: Elisabeth

Ser fram emot att få se inbjudningskorten :)kolla in min blogg nu ;)

kraam!

2008-11-17 @ 16:03:23
URL: http://betzuz.blogg.se/?tmp=16004113


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: