StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

bowling och barnvakt !

Frureinhold.se / 08 November, 2008 - 11:45 /

Idag är det barnpassning, eller ah barn är dom kanske inte direkt längre men tonåringar. Jag och andreas ska passa hans småsyskon, och vad ska man hitta på en lördag ??? jag kom upp med en jätte smart idé, bowling blir perfekt !

Igår när jag skulle nana så skrev jag som vanligt i min söta dagbok, och huvudrubriken var '' vad önskar jag mig''? och det är verkligen frågan, det enda jag vet att jag önskar mig är en klänning från MQ,

 den är verkligen så sjukt snygg, men efter det vet jag inte vad jag önskar mig :( får fundera lite till. En sak till som jag satt och fundera på igår var nyår, jag vill till paris och hotell vid eiffel tornet var inte så dyrt men så kollade jag resan ner, skulle tagit bilen. det hade blivit 2800:- en väg !! hej segt, så får kolla ut alternativ !

nä nu tjatar dreas på mej, får ta på mej lite kläder så vi kan åka, ha det så bra

ciao !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: