StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Allt händer av en anledning, trots att det ibland kan verka konstigt.

Frureinhold.se / 24 November, 2008 - 18:59 / Vardagen

Jag tror att allt händer av en anledning, ibland känns det verkligen inte så men i slutändan så brukar allt lösa sig. Jag är inte ute efter att såra människor men om detta nu är fallet så är jag hemskt ledsen över det, men jag tänker inte älta saker och ting utan gå vidare och om det nu blir åt skillda håll kanske det är för det bästa. Om man nu har landat i en sådan här situation kanske det finns en mening bakom det? bara en fundering säger inte att det är så.

Idag fick jag även sms utav Sandra, Sofia snuttans syster, jag ska nämnligen vara bartender och servitris på hennes bröllop, är ett sånt privilegie att bli tillfrågad, så tack Sandra. :) Längtar även efter dej sofia snuttan..

Fick ett mejl av joakim förut också, älskar dej verkligen, han skickade i allafall en länk om att bli aupair i USA, och när jag tänker efter hade det varit hur kul som helst, komma härifrån bonnhåla för det är inte här jag hör hemma, uch uch uch. Mitt mål är först ner till gbg sen utomlands ooo yeah :D kommer tillbaka om 10 år och tittar till er hahaha.. nä kanske lite överdrivet men fy vad hemkt och vakna upp när man är 40 och fråga sig vad man egentligen har gjort och med vem. Nä egot i höger hand och vännerna i vänster, de som får plats ;)

Vad har jag då gjort idag? jo jag har varit i skolan och skrivit ett arbete med diana sötnos och elisabeth darling :D blev klara så sjukt duktiga är vi, sen gick jag till gina och snacka med anna i en timma typ och kika lite nyinkomnakläder :p såå gött att ha en tjej som är butiksbeträde :D sen efter det i allafall åkte jag hem, tog en snabb solning och gick hem för att laga mat till mej och pappa, by the way , JAG har världens bästa föräldrar, såå lyckligt lottad.

nä nu ska jag lyssna klart på eva cassidy - time after time..

ciao !

Postat av: Pernilla

Go abroad girl! Jag lovar, du ångrar dig inte. Edet är förlitet för de flesta, men folks tycks sakna stora drömmar och planer i livet här i denna hålan! Själv väntar jag på våren så jag kan flytta ner t min gubbe.

2008-11-24 @ 21:49:27
Postat av: B

låter förjävligt..nog bra att komma bort lite..

2008-11-28 @ 10:27:27


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: