StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

tisdag !

Frureinhold.se / 10 Juni, 2008 - 18:26 /

idag har jag varit ledig =) i allafall fram tills kl 1 efter det skulle jag på utbildning fram tills 4. helt okej att inte göra nästan någonting men ändå få betalt för det :p För övrigt har jag inte gjort så mkt, mest tagit det lugnt, druckit kaffe pratat med marlene, sovit och kollat på greys !! så sjukt bra serie den med !

Min vackra kamera är också på väg nu med =) rosa och fin och en grym finess ;) man kan nämnligen ta kort under vattnet, 3 meter bara men ändå helt grym =) kommer bli så fina bilder när jag och baby ska snorkla :D älskar teknikens utveckling!!  vi åker ju om bara några dagar ! perfekt om du frågar mig ! bara jag och dreas i 2 veckor :D i love it !

imon ska jag jobba :/ inte för kul men det går nog fort hoppas jag sen ska jag jobba torsdag och fredag sen är det bara att packa vara nervös och njuta :D

inte långt kvar tills sveriges match ! hoppas hoppas att det går vägen !

nä nu ska jag vispa grädde och äta jordgubbar (L) :D see yah !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: