StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sova ut!

Frureinhold.se / 10 December, 2008 - 11:50 / Vardagen

Idag blev det upp tidigt för att hämta bilen så jag kan åka ngn stans när jag är mitt i stan :p efter det åkte jag hem sov ända fram till 11 :D såå skönt, så nu sitter jag här med en snus och redbull i handen, thats life. Idag ska jag ut till torslanda en sväng till lilla beccis :D det var ett tag sedan vi sågs ska bli jätte kul..

jag satt hela kvällen igår eller ah nästan och lärde känna en väldigt trevlig tjej, yessi1990.blogg.se, vill tillägna ngr rader till henne, hur go tjej som helst och så himla söt ;) ska bli kul att lära känna dej ännu mer, fashion is life , you know ;)

nä får ta och sminka mej nu om jag ska åka ut till torslanda hoppas jag kommer ihåg vägen ;) haha mitt lokalsinne är dock ganska bra :D

ha en bra dag

ciao !

Postat av: P

Going! ;)

2008-12-10 @ 11:52:56
URL: http://yessi1990.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: