StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

ingen vila förän söndag kväll

Frureinhold.se / 19 December, 2008 - 13:39 / Vardagen

För vissa börjar avslappning idag men inte för mig :P Idag blir det realtivt lugnt, men kl 8 00 imon ska jag fixa löshår hos Johanna :D ska bli jätte kul med långt hår igen, direkt när håret är klart bär det av till ulrisehamn för att servera på ett bröllop vilket också ska bli hur kul som helst. Slutar runt halv 12 och ska då hem till gbg. Sova som en stock och på söndag ska vi upp till Robins föräldrar i uddevalla :) kolla på hästarna och då börjar min avslappning :)

Idag som sagt ska jag bara slappa och har gjort det större delen av dagen, hade en föreläsning om matematik, ahh tror ni förstår själva vad jag tyckte om det. Efter skolan åkte jag hem, och precis vid infarten hemma mötte jag kusin johanna. Tjöta lite och bestämde oss för att jag skulle komma upp en sväng och kolla på löshoppning... :) men för tillfället känner jag hur tröttheten äter upp mig. Tror fan inte det går en enda dag utan att jag känner en kronisk trötthet :/ får försöka kolla med doktorn om det när jag ska dit den 7 januari, haha är nästan stammis där snart !

ha en bra dag och helg alla

xoxo
ciao

Postat av: B

Är Robin din nya kille?

2008-12-19 @ 17:27:33


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: