StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

happy B-day britney !

Frureinhold.se / 02 December, 2008 - 10:24 / Vardagen

så var hon ett år äldre och som ni alla vet går det rätt bra för Britney Spears just nu, sitter på mtv och kikar in top 10 at 10, helt sjukt bra är hon, trots allt så är hon mäktigast av alla !!! en av mina absoluta favoriter är toxic, boys, I'm a slave for you m.m finns nog ingen låt som inte är hur bra som helst. Så Grattis till henne.

Idag är det pluggar dag som aldrig förr, as tråkigt väder ute kallt och jävligt så med en kaffe och smörgås i handen ska jag kura ihop mig och längta tills allt detta är över och helg igen :p för vems B-day är det inte i helgen ???? jo jaaa så klart, nu ska man börja få betala när man får till doktorn och man får köpa sprit på systemet, uch uch uch lät lite väl vuxet, känner mej inte en dag efter 16 ;) haha

nä nog för stunden, dags för gossip girl

ciao !

Postat av: Camilla

ska bli kul på lördag! =) Anna ringde dig idag eller? kom på att jag inte hade ditt nummer, men det få vi fixa till helgen!! =) kramar

2008-12-02 @ 20:44:49
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: emelie

Hoppas att du får en alldeles rosa underbar födelsedag! 20 är stort Pussar!!!!!!

2008-12-04 @ 11:50:23


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: