StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

GRATTIS JENNIFER !!!

Frureinhold.se / 07 December, 2008 - 19:52 / Vardagen

Idag är det in födelsedag och igår hade jag kalas med tjejerna, fy fan vad kul vi hade. Började kl 17 00 med middag hemma, Pink party 2008 !! Dresscode var självklart rosa, ni ska se korten. Iallafall, vi åkte ner till gbg rätt tidigt och satte oss på bryggeriet och alla tog en pinkpanter :D under kvällen kom också Robin, Fredrik, Kalle och Annika och bakom min rygg gick tjejerna till DJ:n och bad han stanna all musik kl 12 bara för min skull och alla på bryggeriet sjöng för mig :D:D kan man ha en bättre 20 års dag ???? Nej verkligen inte, Love you all !!
                 

Idag har jag haft släck kalas också, hur mysigt som helst fick massa fint :D nu ska vi dricka glögg och mysa !

ciao !

Postat av: Camilla

tack för en underbar lördag sötnos!! =)

2008-12-08 @ 20:12:28
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: anna-karin

Fasen va snyggt med allt rosa! :D

2008-12-10 @ 14:25:21
URL: http://dayream.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: