StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

grått, tråkigt, kallt och deprimerande.

Frureinhold.se / 18 December, 2008 - 15:52 / Vardagen

Överskriften säger sig själv tror jag, i morse vaknade jag halv 6 och stängde av klockan, vaknade en timma efter och insåg att om 28 minuter går bussen... bra gjort jennifer. Men jag han med den och kom till skolan, nackdelen med att försova sig på det sättet är att hela dagen är förstörd. Du piggnar liksom aldrig till, gäspar tappar fokus osv. Skolan höll på fram till tre och nu är jag äntligen hemma, det som slog mig på bussen var att vädret ute tar kål på mig. Så jävla deprimerande, 1, det är snor kallt 2, det är mörkt 90 % av tiden du är vaken 3 det är tråkigt. Snälla ge mej ett varmt land, tänk typ om man hade bott på jamaica eller nott, alltid varmt och skönt :D hade varit underbart, sen är jag en frusen person så allt under 27 grader är kallt för mej. En sak till som slog mig idag är hur trött jag är på den kursen vi läser, eller ah snarare upplägget. Vi har lektion 22 dec, 29-30 december + att den 2 januari har vi inlämning även 3 - 7 - 9 till viss del, hej då med mitt lilla lov :/ men som tur va har jag nog löst det ganska bra ändå, ska sätta mej idag och göra en kladd när mamma kommit hem så är en del kvar så blir det lite ledighet i allafall.

Annars är allt bra, det rullar framåt, tar varje dag som går och tänker ständigt framåt, tror att det är bland det viktigaste, ser man för mkt tillbaka i tiden kommer man aldrig vidare.


xoxo
ciao



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: