StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

bättre liv ?

Frureinhold.se / 16 December, 2008 - 08:14 / Vardagen

Om man ska se sig lite omkring har jag ändå ett väldigt bra liv, sitter och funderar och kan inte se något som inte är bra. Jag har en fantastisk familj, älskar er så mycket, Jag har fantastiska vänner som alltid ställer upp och står vid ens sida, blir alltid lika glad när man ser hur mkt ni uppskattar min närvaro och aldrig ser något ont. Ni jämför er inte eller snackar skit bakom ryggen, ni är riktiga vänner (L) puss för det ! Sen har vi Robin som är en underbar människa, träffades när vi var 16 år, första året i ettan och redan då var vi oskiljaktiga, pratade minst  2 timmar varje dag i telefon och hela tiden i skolan, soulmates forever !

men nog om min livshistoria, idag är det skola för hela slanten, ska ha seminarie där vi ska framföra rollspel, kuuuul när man ska bli gymnasielärare haha aja men det gör väl kanske ngn nytta. Efter skolan ska jag hem och sova, går fortfarande på antibiotika blir rätt  seg då. Sen stort GRATTIS till johanna som klarade gesellprovet teoretiska igår :D min bambi är så himla duktig !!!!

make up and fix the hair !

xoxo
ciao

Postat av: Johanna Andersson

Tack så mycket gumman men d va bara en del jag klara. Har d praktiska kvar.. Så du får ändra så d blir rätt:)

2008-12-16 @ 08:29:59
Postat av: Camilla

åhh.. vad skönt att johanna ha gjort klart det! jag ska göra mitt om en månad,längtar tills det är gjort!! =) kul att det känns så bra mellan dig och Robin, ni va så söta tillsammans!! =) kramar

2008-12-16 @ 20:20:54
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: