StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

så är det en ny dag :p

Frureinhold.se / 24 Juli, 2007 - 09:45 /

så är det tisdag.. uppe med tuppen idga kan man säga, kl 8 ringde klockan och det var dags att gå upp :p men ska man slippa ha ett berg av tvätt på orsdag va det lika bra att gå upp och tvätta hälften idag :p tar inte lika lång tid heller :p räcker med två tvättar :)

gud vad skönt att solen börjat titta fram nu :D solen är verkligen saknad, det är bara regn regn och regn.. :(:( så tack för att du tränger dig igenom de mörka molnen. :)
Snart blir man blind också det ska bli riktigt kul :D va ett tag sedan, hoppas att jag passar i det :)

måste bara tillägga att jag har det allra bästa vännerna och den bästa pojkvännen i hela världen, finns inga som ställer upp så mycket som ni gör, och andreas du är den bästa som finns, du är den vackraste människan jag någonsin mött.. Älskar dej !!

nä nu ska jag ner och kolla tvätten och sen laga mat :) see yaah ha en bra dag !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: