StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

japp japp

Frureinhold.se / 26 Juli, 2007 - 11:43 /

ändå trevligt att se att så många tar del av min blogg helt sjukt va kul mitt liv måste vara ändå ;) speciellt från dej jossan haha gulligt av dej att besöka min efterfest varje dag haha ;);) men nog om henne.. samma dag samma rutin vakna duscha laga mat litem ake up och sen jobbet , jobba , hem och sen sova :p låter fan inte så kul men tro det eller ej det är det faktist roligt.

Dagens blondin, ah det får nog bli jag haha, ska ut genom lägenheten för att öppna dörren där nere, och vad händer ???? joo lägenhets dörren smäller igen och jag står i min rosa morgonrock ute låst hahahaha :p förstår ni eller helt sjukt klantigt.. men smidig som man är klättra jag in genom fönstret och allt var löst :p haha men fan vad klantigt gjort av mej hahaha men men sånt händer :p (A)

imon är det löning jiipiiie :D ska handla massa kul och festa masssor :p först imon bitti ska jag tina och josse åka och stor handla :p skoj skoj sen på lördag är det volvo summer party riktigt kuuul :D:D japp japp :p sen ska jag och andreas handla massa fint till våran nya lägenhet :):)

jaja nu måste jag fixa lite saker see yaah !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: